تاریخچه کلایمر: چگونه کلایمرها تغییر کرده اند

    کلایمر برای بسیاری از افراد یک وسیله ضروری و ضروری روزانه است، اما همیشه اینطور نبوده است. درک تاریخچه کلایمر می تواند برای اپراتورهای کلایمر و مسافران به طور یکسان مفید باشد. در اینجا تاریخچه مختصری از سیستم هایی است که ما برای رساندن ما به مقاصد مرتفع خود به آنها تکیه می کنیم.


    کلایمرهای مسافری اولیه


    انسان ها از اوایل قرن سوم قبل از میلاد از کلایمرها برای حمل و نقل عمودی استفاده می کردند. کلایمرهای مدرن، مشابه کلایمرهایی که امروزه با آنها آشنا هستیم، برای اولین بار در سال 1800 اختراع شدند. طراحی کلایمر در دهه 1850 شروع به انتقال افراد به جای کالا کرد و در سال 1852 اولین وسایل ایمنی کلایمر اختراع شد. اختراع وسایل ایمنی راه را برای تکامل کلایمرهای مسافربری روشن کرد.

    اولین کلایمری که برای مسافران در نظر گرفته شده بود در سال 1857 نصب شد. این کلایمر بخار نیرو داشت و با سرعت 40 فوت در دقیقه حرکت می کرد. کلایمرهای مسافربری اولیه بسیار آهسته حرکت می کردند و بیش از آنکه وسیله ای برای حمل و نقل باشند، یک تجربه نمایشی و لوکس به حساب می آمدند. در این زمان، ساختمان‌های بلند هنوز ساخته نشده بودند، و طبقات بالاتر در ساختمان‌ها به دلیل نیاز به بالا رفتن از پله‌ها برای دسترسی به این واحدها، اجاره کمتری داشتند - که کاملاً در تضاد با واحدهای پنت‌هاوس گران قیمت امروزی است. این اولین کلایمرها اتاق هایی با طراحی مجلل با صندلی های روکش دار، دیوارهای آینه ای و حتی لوسترهای گاه به گاه بودند.

    تبدیل شدن به یک کالای اصلی حمل و نقل


    هنگامی که ساختمان ها شروع به بالا و بالاتر رفتن کردند، افزایش سرعت کلایمر به کاتالیزوری برای نوآوری کلایمر تبدیل شد. در سال 1870، اولین ساختمان اداری با کلایمر در مرکز شهر منهتن ساخته شد که نشان دهنده آغاز تاریخ گسترده و کاربردی کلایمر است. دهه 1870 زمانی است که کلایمرها به جای یک تجربه جدید که برای تعداد کمی از نخبگان محفوظ است، به یک کالای اصلی حمل و نقل تبدیل شدند.

    کلایمرها به عنوان سیستم های بخار شروع شدند. با این حال، زمانی که شروع به نصب در ساختمان‌های اداری کردند، به آرامی به قدرت هیدرولیک تبدیل شدند، جایی که سرعت در اولویت قرار گرفت. تقریباً در این زمان، استاندارد صنعت زمان انتظار 30 ثانیه یا کمتر آغاز شد که امروزه استاندارد باقی مانده است.

    ایمنی و سرعت کلایمرها زمانی که الکتریسیته به منبع اصلی برق کلایمر تبدیل شد شروع به پیشرفت بیشتر کرد. در دهه 1880، چاه کلایمرها جزء لاینفک طراحی معماری شدند، زیرا ساختمان ها بلندتر و بلندتر می شدند. تمایل به بالا رفتن کلایمرها با ادامه شکوفایی آسمان خراش ها باعث تغییر گسترده به سمت کلایمرهای برقی شد. در نتیجه، اولین کلایمر برقی در سال 1880 اختراع شد و در سال 1887 درهای اتوماتیکی که کابین را از شفت بسته می‌کردند ساخته شدند و کلایمرها را برای جابجایی مسافران ایمن‌تر کردند. در سال 1889 اولین کلایمر برقی موفق در یک ساختمان تجاری نصب شد.

    کلایمرهای کششی برقی مدرن


    کلایمر کششی الکتریکی مدرن در اوایل دهه 1900 اختراع شد و تا به امروز استاندارد صنعت باقی مانده است. همانطور که تاریخچه کلایمر تکامل یافته و گسترش یافته و ویژگی های ایمنی و کارایی پیشرفته تری را شامل می شود، حمل و نقل عمودی ایمن تر و راحت تر از همیشه ساخته شده است. در واقع کلایمرهای امروزی هم از پله برقی و هم از پله ها ایمن تر هستند و حمل و نقل کلایمری را به امن ترین راه برای سفر به مقصد تبدیل می کند.

     

    ارتباط با ما

    ما 7 روز هفته حتی ایام تعطیل در خدمت شما هستیم و شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید، اگر به مشاوره خرید دستگاه کلایمر نیاز دارید و یا مشاوره اجاره کلایمر نیاز دارید ما با ارائه راهکارهای مناسبتر در خدمت شما هستیم.

    تبلیغات متنی : خرید نهال بادام | بهترین دبیرستان دخترانه منطقه 5دکتر زیبایی دندان در حکیمیهلفاف بسته بندی | کلیپ انگیزشی | کلینیک لاغری در تهرانآمپلی فایر | نهال گردو  | خرید فلز یاب | خرید بک لینک  | خرید رپورتاژ آگهی خبری | خرید بک لینک ارزان |ثبت شرکت ترکیه| اجاره کلایمر|طب سوزنی در تبریزخرید بلیط هواپیما | بلیط هواپیما تهران ارومیه | بلیط هواپیما تهران بندرعباس | بلیط هواپیما تهران تبریز | بلیط هواپیما تهران چابهار | بلیط هواپیما تهران قشم | بلیط هواپیما تهران کیش | خرید رپورتاژ | فلزیاب | طلایاب | 

     

    متخصص در بحث کلایمر های مونوریل برای مشاوره خرید کلایمر و یا اجاره کلایمر با ما تماس بگیرید.

    دفتر مرکزی: تهران، (به علت جابجایی مکان شرکت، طی چند روز آدرس درج خواهد شد)

    • تلفن تماس: 919.600.0911 ( 98+)
    • تلگرام: 11 09 900 0919 (و واتساپ)

    Please publish modules in offcanvas position.